יום ראשון בעבודה. המנהל שולח לינק ל-repo בגיטהאב ואומר "תסתדר". אין מדריך, אין הוראות, רק לפטופ חדש ו-Notepad פתוח. זה הרגע שבו רוב המפתחים החדשים מבינים שמעולם לא לימדו אותם את הדבר הראשון בקריירה - איך מקימים סביבה.
מהמפתחים בעולם משתמשים ב-VS Code (Stack Overflow Survey 2024)
לא בהכרח ה-editor הטוב ביותר - אבל זה זה שגוגל אחריו, צילום מסך ב-Stack Overflow, ו-tutorial ב-YouTube ידברו עליו.
זה לא random - זה ההפרש בין לכתוב קוד ל-Notepad ולהיות תקועים, לבין לפתוח VS Code, להריץ git init, ולהיות בקצב אחרי שעה. הקורס הזה מתחיל בדיוק כאן: לא ב-<html>, אלא ב-toolchain שאיתו תעבדו כל יום עד הפנסיה.