השבועות הראשונות בעבודה - Onboarding, קוד בייס חדש ואיך לשרוד
ביום הראשון בעבודה, כמעט כל junior developer חושב אותו הדבר: "הם עשו טעות בגיוס."
ה-codebase לא דומה לשום דבר שכתבתם. יש conventions שאף אחד לא הסביר. ה-terminal מציג שגיאות על dependencies שאין לכם. ה-daily standup מלא ב-terms שלא שמעתם. הכולם מדברים מהר.
זה נורמלי. לגמרי. בכל startup ישראלי, בכל scale-up, בכל R&D center - junior developer ביום ראשון מרגיש אותו הדבר. ה-senior לידכם עבר את זה. ה-tech lead עבר את זה. אפילו ה-CTO עבר את זה פעם.
מה שמבדיל את מי שמצליח ממי שנאבק זה לא כמה הם ידעו ביום ראשון - אלא איך הם ניגשו לתהליך הלמידה.