יום ראשון בעבודה. פותח את Jira ורואה 200 tickets פתוחים, חלקם מתאריך 2021, חלקם ללא assignee, חלקם עם description שאומר בדיוק "fix the thing". הטים lead שולח לך הודעה ב-Slack: "תכנס ל-standup ב-10, תסתכל על ה-board לפני". איזה board? של איזה project? מה זה בכלל standup?
אף אחד לא מלמד אתכם את הכלים האלה. לא בבוטקאמפ, לא בקורסי אונליין, ולא בתואר. אבל ביום הראשון, הם כבר שם - Jira, Slack, Notion, GitHub Pull Requests - ואתם צריכים לתפקד בהם תוך כמה שעות. השיעור הזה הוא המדריך שהייתי רוצה לקבל לפני שהתחלתי.